چرا من به کوچینگ نیاز دارم؟

چرا من به کوچینگ نیاز دارم؟ اگر تغییر دادن موانع و محدودیتهایی که ما را از جلو رفتن در مسیر زنگی و موفقیت بازداشته اند، ساده بود، آیا ما همین فردا این تغییر را ایجاد نمی کردیم؟ واقعیت این است که اکثر ما سرنوشتمان را پذیرفته ایم و فقط زندگیمان را می کنیم. همینطور فقط به داشتن آرزوی چیزهایی که واقعا می خواهیم بسنده کرده ایم.

 

متوقف کردن تصورات و اقدام کردن!!!

اثرگذارتر از نصیحتهای دوستان و خانواده، کوچ با یک ذهن باز به سمت شما می آید تا کمک کند همه آنچه که دوست دارید اتفاق بیوفتد. کوچ با یک بوم نقاشی سفید شروع می کند، زمانی را صرف می کند تا ببیند چه چیزی شما به نقاشی کردن روی این بوم ترغیب می کند و کمک می کند کشف کنید دقیقا می خواهید چه چیزی تغییر کند. سپس کمک می کند تا این تغییرات را ایجاد کنید.

 

نمی توانید تنهایی به خودتان انگیزه دهید

بدون کوچی که شما را به جلو هل دهد و هدایت کند، شما ممکن است خودتان را در یک دایره سرگردان ببینید و هرگز قدمهای لازم برای ایجاد تغییراتی که می خواهید را برندارید.

 

کوچینگ یعنی موفقیت با روش خودتان

یک کوچ کمک می کند تا موفقیت را به روش خودتان تعریف کنید . اهدافی طراحی کنید که مربوط به مقصد نهایی خودتان است و از حرفهای دیگران نیامده است.

 

کوچینگ واقعا می تواند زندگی ها را تغییر دهد

از کسانی که تجربه کوچینگ دارند بپرسید و خواهید دید که به شما می گویند زندگیشان عوض شده است. و برایشان شفافیت و تمرکز آورده است و همینطور یک حس درونی رضایمتندی. آنها از یک حس درونی پرانرژی صحبت می کنند که آنها را به سمت راههایی هدفمند و مثبت هدایت می کند.

 

مزایای محسوس کوچینگ

هنگامی که اقدامات را برای تغییرات شروع میکنید، مهارتهای رهبری خود را ارتقا میدهید، ارتباطات خود را بهبود می بخشید، نقاط قوت خود را شناسایی می کنید و خودتان را فراتر از موانعی می برید که شما را عقب نگه داشته اند. شما یک تفاوت قابل توجه را در سطح دستاوردها و اعتماد به نفس خود تجربه خواهید کرد.

چرا من به کوچینگ نیاز دارم؟